wtorek, 13 grudnia 2011

MAGICZNE CHWILE.....

Nareszcie nadeszły te piękne, cudowne, wyczekane, upragnione chwile
Nasza mała Stworkowa pojawiła się na świecie 07.12.2011r. o godzinie 12:45 przez cesarskie cięcie.
Otrzymała:
10 punktów w skali abra - kadabra
ważyła 2750g
i miała 54cm.
Lenka podczas pierwszego spotkania zdecydowała o imieniu.
Gdy byłam ciąży na tapecie była Kinga(typ tatusia) i Pola (mój typ).
Walczyła rękami i nogami, ale byłam bez szans.
Lena miała swoją formułkę: to dzidziuś Kika nie Pola.
Tym sposobem nasza Stworkowa przeobraziła się w Kingę.
Swoją siostrzyczkę poznała już w pierwszych godzinach jej życia.
Cała drżała z emocji, że zobaczy zaraz dzidziusia.
Po godzince obcowania były już całkiem skumplowane :D
Mam nadzieję, że ta piękna wieź pozostanie między nimi na zawsze.......
Ech jak sobie przypomnę te jej iskierki w oczach jak pierwszy raz zobaczyła Kinię.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Śliczna Stworkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i witam na świecie Kikę :) Cudowna Malutka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!
    No to mamy po jednej Kindze i jednym Bazylu.
    Niestety, ja nie mam Leny :(
    Pozdrawiam cały komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie panny masz:) gratulacje - Kinga rozkoszna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz córeczki- buiaki, dla Was i zdrówka:)
    Ja imię Kinga wybrałam sobie jako trzecie- szczęśliwe jest;)
    To zaradność, inteligencja i twórczość są Jej pisane :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję drugiej córy. Kika - rewelacyjne zdrobnienie. Wiem, że jesteś bardzo zajęta, ale ...
    ostatnio trafiłam na stronę, oto link:
    http://juriannematter.blogspot.com/2009/11/etsy-treasures-crochet.html
    i pomyślałam o Tobie. Te łapki kuchenne są cudowne, może Cię zainspirują:)

    north-man

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad-moja Krysia urodziła sie dzień wcześniej :) Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń