czwartek, 7 marca 2013

15 miesięcy Kinuliny




KINGA:
1. Im wyżej się wdrapie tym bardziej jest z siebie zadowolona.
2. Jest niezwykle dumna gdy dorwie któryś z zakazanych pilotów i może z nim pospacerować po pokoju.
3. Uwielbia słone paluszki.
4. Taniec to jej żywioł. Otwiera szafkę i tak długo majstruje przy wieży, aż puści jakaś muzykę. Wtedy z satysfakcja zamyka. 
    drzwiczki i zaczyna się bujać w rytm muzyki.
5. Nie lubi chodzić po śniegu.
6. Namiętne majstruje przy pokrętłach z kuchenki, czym przyprawia mnie o zawroty głowy.
7. Już nie zjada wszystkiego, stała się większym smakoszem.
8. Chodzenie na boska sprawia jej dużo frajdy.
9. Nadal namiętnie wisi na umywalce rąbiąc w kran by poleciała choć odrobina wody.
10. Każdego dnia najwięcej czasu spędza przy książkach.
11. Lubi klocki lego duplo, najbardziej ja w nich fascynuje przypinanie dziewczynki na słonia. Bardzo stara się być potrzebna 
      przy produkcji jakiejś budowli z przejęciem podaje klocki.
12.  Bardzo chętnie patrzy na świat opierając o podłoże 4 kończyny i głowę.
13. Nadal kradnie skarpetki z szuflady i roznosi po całym mieszkaniu.
14. Jest strasznie szczęśliwa gdy starsza siostra poczęstuje ją soczkiem z kartoniku, ech to picie przez słomkę uzależnia :P
15. Gdy tylko słyszy brzęk kluczy w drzwiach rzuca wszystko i leci witać mr. G krzycząc po drodze dej dej (daddy- tatuś)

16 komentarzy:

  1. dzieci są strasznie podobne do siebie.. ile z tych podpunktów pasuje do mojego Pablita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno każdy by coś dopasował do swojego malucha, jednak nie ma nigdzie dwóch takich samych brzdąców. każdy jest wyjątkowy

      Usuń
  2. Rośnij zdrowo, Panno Kingo!c :-)
    Co to jrst z tym rozrzucaniem skarpet? :-D U mnie też tak było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem własnie o co kaman z tymi skarpetami. Ona najpierw stoi i wybiera z którymi ma zamiar dziś spacerowac

      Usuń
  3. Hehe...z miesiaca na miesiąc w zachowaniu Kini są coraz lepsze kwiatki:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, wiesz jej tamie małe różki wyrastają. robi z niej się mały psotnik. dobrze wie jak źle robi wtedy szczerzy swoje zębole w specyficzny sposób i działa dalej

      Usuń
  4. Punkt 9 wywołał u mnie banan na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudnie opisałaś swoją córcię, ściska za serducho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się jak dokładniej zapisywać te jej różne cechy. po latach będzie miała z czego się podśmiewać :)

      Usuń
    2. ja też tak robię. Ostatnio np. moja prawie 3 letnia Zosia powiedziała, że jak będzie dużo to będzie piła piwo, inkę i jeszcze wino. Szczęka opada ;)

      Usuń
  6. tak tak wiele punktow podpielabym pod moje pociechy :) ech ja tez mam frajde z chodzenia na boso i zdarza mi sie podbierac dzieciakom slone paluszki heh :)))
    piekne masz te szydelkowe podstaweczki pod kubki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja paluszki tez podżeram :P
      jeśli chodzi Ci o podkładkę z fotki to bardziej taka pod garnek, bo ma 20 cm szerokości i jest dwuwarstwowa. Dziewczynki akurat tej używają w swojej kuchni :)

      Usuń
  7. To majstrowanie przy wieży mnie rozbawiło :D Bruno rano schodzi na dół i już na schodach woła JA JĄ !!!! ŁĄC JA JĄ !!!:) co znaczy włącz "ja uwielbiam ją" :D Ciekawa jestem czy Twoim pannom już przeszła ta piosenka czy też dalej wałkują?
    Fajny kosz na zabawki widzę na zdjęciu :) i u nas też pudełka służą jako podstawki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny nadal ten utwór lubią. Lena mówi "mamuś daj piosienke wikendową"
      kosz na zabawki to wiadro elastyczne, nasze kupione w Obi

      Usuń
  8. czas pędzi i chyba najlepiej widać to po dzieciach :)

    OdpowiedzUsuń