czwartek, 24 maja 2012

!!OSTRZEŻENIE!! + edit

Witajcie moi mili. Chciałabym dziś Was ostrzec. Pamiętacie jak pisałam tu o zakupie książeczki Basia i przedszkole
Otóż chciałam Was kulturalnie ostrzec, że przygody Basi   u z a l e ż n i a j ą. Kupując jedną część przygód Basi trzeba być świadomym, że na tym się nie skończy. Będzie kolejna, jeszcze jedna i następna... i  w końcu Wy (rodzice) też się uzależnicie od jej przygód. U nas trwa epidemia na Basię choruje Lena, ja i wkręca się malutkimi kroczkami mr.G. Przygody tej małej dziewczynki i jej rodzinki śmieszą, bawią, a  przede wszystkim są bardzo podobne do sytuacji z którymi musimy się zmagać w życiu i pokazują tym naszym małym człowieczkom jak sobie z nimi poradzić.
Wirus się rozprzestrzenia. Była jedna książeczka, a już jest sześć i chcemy jeszcze
Lena nie usiedzi, no nie zostawi Basi w spokoju, czyta po swojemu i koniec
a te ilustracje, ja po prostu uwielbiam. Takie niedokładne, trochę powyjeżdzane jakby były tworzone w pośpiechu,a mimo to z dbałością o detale
Basię polecam, POLECAM z całego serducha. Jest cudowna świetna i fantastyczna, poprostu genialna.
Jeśli już skusicie się, na zakup książeczki o Basi, to pamiętajcie, ja Was ostrzegałam :P


Zmykam na działę :) 
dobrego popołudnia dla Was


edit
ja pierwszą część nabyłam w księgarni matras
reszta części tu. ooo pojawiły się nowe części :)

19 komentarzy:

  1. a gdzie można je kupić?

    przygody Basi były publikowane w gazecie "dziecko" albo jakiejś podobnej. gazeta całkiem fajna, kilka razy kupiłam i bardzo mi się podobały te opowiastki o Basi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, tutaj zawsze były moderowane komentarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie były nigdy. pod wpływem impulsu zmieniłam na moderowane, ale już jest po staremu

      Usuń
  3. To ja chętnie za jakiś czas zacznę Wice kupować książeczki o Basi:)))
    Przypomniało mi się jak tak patrzę na tę Basię że to ta sama Basia o której mi opowiadała moja 4letnia sąsiadka...otóż nasze miejscowe przedszkole bierze udział w jakimś programie z Basią i conajmniej trzy razy w roku organizowane jest coś pod przewodnictwem tej małej dziewczynki...a to bal, a to piknik, a to zawody i inne typu rzeczy....dzieci muszą mieć wtedy na sowbie pasiastą bluzeczkę, taką w której Basia uwielbia chodzić i zabawa trwa...zawsze na pamiatkę dzieci dostają pamiątkowy dyplom od Basi:)))
    Fajne nie???może wasze przedszkole też bierze udział w tym programie...Lenka by była wniebowzięta:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to Lenka b chyba w przedszkolu zamieszkała ;P

      Usuń
  4. ;))) Madziu dzięki za ostrzeżenie;)) a tak powaznie mam na nią chrapkę, ale z przykrością stwierdzam że nie znalazłam tych książeczek;( jestem pewna, że jak i Lence mojej Mani tez by przypadły do gusty...pal-szesc z uzależnieniem;))) buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi jakie cenne ostrzeżenie!Was wciągnęła Basia a ja jestem na etapie plastikowych butelek-najlepsza zabawka pod słońcem!;)Mam nadzieję, że i mnie/nas Basia kiedyś wciągnie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ mnie wystraszyłaś... oj niedobrze, bo ja taka podatna na uzależnienia jestem. I co ja teraz zrobię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hihi no to teraz na bank zakupimy :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupujcie książka superancka, a cena mega przystępna, nic tylko kupować i się uzależniać :)

      Usuń
  8. A wiesz, że wypuścili grę z Basią? Basia-Łap kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie wiedziałam. ciekawe co to za gra, muszę poszperać, dzięki za namiar :*
      teraz wchodząc na stronkę gdzie kupowałam Basię, żeby wkleić dla Was line, zobaczyłam nowe części Basi, których nigdy wcześniej nie widziałam i już się cieszę

      Usuń
  9. Też lubimy Basię. Dzięki za linka gdzie kupujesz -rewelacyjną cenę mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni mają świetne ceny na wszystkie książki. jeszcze jak masz możliwość odbioru przesyłki w paczkomacie to wysyłkę masz za 7zł. bardzo mi się to podoba :)

      Usuń
  10. W biblioteczce mamy jedną ,,Basię i pieniądze,,. Prawdziwy nałóg książki mojej córci to obecnie seria ,,Zaopiekuj się mną,,.
    Przystępny język dla małych dziewczynek, duże litery ułatwiające czytanie, przygody trzymające w napięciu i ulubieni bohaterowie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń