niedziela, 6 maja 2012

szczęście chodzi po ludziach....

Zawitało też do mnie, a to za sprawą Raczka. Jak trafiłam na raczkowego bloga to się zakochałam w tych wszystkich jej żyjątkach. Piałam z zachwytunad każdym postem i nieśmiało zaproponowałam wymiankę. Okazało się, że Raczek jest za, nawet bardzo za :)
To co ja posłałam możecie zobaczyć na raczkowym blogu. Ja otrzymałam takie cudowności....
kropkowe puchy jeszcze nie zagospodarowane, stoją i zdobią
Ponadto był piesio, leciutki i bardzo miły w dotyku
Kikusia pokochała go miłością wielką. Miętoli go i gryzoli jak się tylko da
Lenka upolowała natomiast dzikiego zwierza, który jest strażnikiem książeczkowym
Jakby tego było mało dostałyśmy jeszcze aplikacje urody przecudnej. Są takie urocze, że nie umiem się zdecydować do czego ich użyć
W pakiecie miałam jeszcze włóczki włóczkowate, które napewno znajdą zastosowanie.
Powiedzcie sami czy ja nie jestem szczęściarą?????
Raczku mój kochaniutki jeszcze raz wielkie wielkie
dziękuje :))

16 komentarzy:

  1. swietne skarby,puszki w kropki sa zaczepiste,ama bym takie chciala do kuchni hmmm:)))buziaczki wysylam i milej niedzieli zycze

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty :D:D Gratu;luje

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ty, pewnie, że masz szczęście. Puszki w kropki!

    OdpowiedzUsuń
  4. cuda! nic tylko zazdrościć :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ owszem, szczęściara z Ciebie;) puszki bosssskie;) kissy

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, no Raczek to znana mi postać :) Ale tych puszek jeszcze nie widziałam!! piękne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Puszki śliczne! Masz szczęście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi sie piesio i sowka ;) pedze do Raczka podziwiac Twoje dziela ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze Magda wiesz co??CZERWIENIE się jak nie wiem co...Cieszę się że tak Ci się spodobały prezenty wymiankowe...bo Twoje czapuchy są u nas na pierwszym miejscu..tzn były jak było chłodniej ale czekają na jesień:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wszystko :-) A puchy według mnie "the best" :-) Coś z niczego. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piesio dla Kiki przecudny. Widać że nowa Właścicielka go pokochała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna Chrumka (tak na świnki mówi mój dwuletni Mać :) Urokliwy ten jej serduszkowy ryjek ;)

    OdpowiedzUsuń