sobota, 28 lipca 2012

girlandy

więcej o nich w POCZEKALNI >>klik<<

16 komentarzy:

  1. Zapowiadają się bardzo fajnie. Bardzo ładne zestawienie kolorów. Do końca tygodnia finalizuję nasze sprawy, bo dalej nie można tego tak przeciągać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko "sfinalizuje" ależ to poważnie zabrzmiało :P
      ps. i co zajrzałaś do mojej poczekalni?? jak Ci się podobają w całej krasie?

      Usuń
    2. Poważnie zabrzmiało, bo to poważna sprawa ;))) Widziałam, widziałam girlandy w całej okazałości. Piękne są!!!

      Usuń
  2. Mam niedosyt zdjęć ;) Ale już teraz zapowiadają się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kliknij w link do POCZEKALNI lub wejdź do niej bezpośrednio przez zakładkę na górze, tam więcej fotek

      Usuń
  3. Fajne sa obie i biala i szara,szkoda ze nie mam dzisciaczkow ,tak mi sie dirlandy szydelkowe podobaja:PPP
    ..................................kusiolki dziolszki sobotnie zostawiom:********

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. kusiiol:*****

      Jak bedziesz miala chwilke wpadnij do mnie:******

      Usuń