piątek, 27 lipca 2012

nareszcie...

taaak nareszcie jest tak jak lubię. Ciepło lecz nie za gorąco. Jakby tego było mało to mr. G od poniedziałku ma urlop, więc korzystamy ile się da. Domyślacie się jak? nie?!???!? My po prostu działkujemy :D
(uprzedzam, że post jest dla wytrwałych ;p)









Podlewamy...
Plewimy...
Grillujemy...
po prostu jesteśmy RAZEM








Kinia pokochała huśtawkę miłością ogromną









Oczywiście w drodze powrotnej tworzymy kolejny rytualny bukiet









Czasem leniwie, czasem pracowicie....
Lenka twierdzi, że CZADOWO

















Upragniona chwila relaksu z tatusiem


















22 komentarze:

  1. Ale zaczepiste foty!!!!!!!!!!
    normalnie byczycie sie na dzialce,czadowo:P
    no to kusiole :******** i milej laby na dzialce
    (ach takim to dobrze:P:):*************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj byczymy ile się da. a zbyt wiele się nie da, bo ogrom pracy tam mamy

      Usuń
  2. Po Lenkowemu: CZADOWO!!! spedzacie czas;) też tak lubie;)
    Świetne zdjęcia Madziu;)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne foty, ja wytrwałam i chcę jeszcze!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę myślałam, ze po takiej ilości to już wszyscy będą przedawkowani fotami

      Usuń
  4. wspaniale :) jeeszcze ..........

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie ze stópkami i pszczołą - bajeczne! Pozostałe z resztą też :) Heh, jak fajnie, że my przyszły urlop też spędzimy już z naszą pociechą...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szykujcie się urlop z maluchem to TOTALNIE inny urlop

      Usuń
  6. Fajne fotki , też chcę więcej :-)
    Czas spędzony razem - bezcenny :-)
    Mi też przydałby się wypoczynek , mam nadzieje że w sierpniu się uda coś odpocząc.
    A jeszcze jedno cudowne masz córcie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ten czas jest 100% BEZCENNY i cudowny

      Usuń
  7. Pozytywne zmiany widzę :D I ten hamaczek! Mój się kurzy w skrzyni od kilku lat, bo nie mamy kompletu drzew w stosownej odległości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my drzew tez nie posiadamy prócz jednej małej brzózki. mr. G wyprodukował takie ustrojstwo wyglądające jak trzepak i to coś jest wieszadłem dla hamaka i huśtawki. dla mnie ten hamak to chyba najistotniejsza rzecz na działce :P

      Usuń
  8. Ale Wam fajnie!!! Dziewczyny wyglądają na bardzo szczęśliwe. Tata zresztą też :) Służy Wam to cudne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteśmy sami sobie panami robimy co chcemy i jak chcemy. jak to mówi Lena poprostu jest CZADOWO.

      Usuń
  9. Działka nie do poznania :)
    Wypoczywajcie, urlopujcie się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na działce się dzieje, ale do końca jeszcze daleka droga

      Usuń
  10. Jest czadowo-pozwolę sobie zacytować Lenkę:))))Super zdjęcia..fajnie się ogląda...roześmiane buzie...pełnia szczęścia:))))
    Zajrzyj do mnie...mam słodkości....z błędem co prawda ale zawsze:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziewczyny wykorzystują okazje i szaleją na całego. zarówno pozytywnie z uśmiechami na gębusiach ale furie też są bardzo ekspresywne.
      na słodkości zaraz pedzę

      Usuń
  11. Taki odpoczynek uwielbiam najbardziej, cudaśne fotki, i świetny hamak, moje marzenie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, pełne radości i śmiechu :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń