środa, 4 lipca 2012

"własnopłucnie" :P + EDIT

Ja naprawdę nie jestem normalna. Powiedzcie sami któż inny wpadłby na tak genialny pomysł, żeby rozłożyć dzieciom basen w domu???? chyba tylko ja w akcie ogromnej desperacji


Dziewczyny w 7 niebie. Radochy ogrom, wody w pokoju też ale co tam, się wytrze nie?
Basen żabkowy zakupiony na działę, ale że jeszcze nie miał okazji tam dotrzeć czekał w domu. Nie mogłam na to pozwolić. Dziewczyny wykończone gorącem, a basen leży pod nosem bezczynnie, o nie. Wzięłam delikwenta nadmuchałam "własnopłucnie", urobiłam się po kokardy, ale co tam.
Widok dziewczyn ochoczo taplających się w wodzie BEZCENNY!!!!
to nadawałam ja BigMama :P

EDIT:
-khadija- swoim komentarzem zasiała w mojej głowie niepokój. już leżałam w łóżku, a myśli zaczęły mnie atakować, więc wstałam i jedną fotę usunęłam jedną przycięłam i myślę że teraz mogę spać spokojnie...chyba, jeśli nie to dajcie znać

55 komentarzy:

  1. ja też chcę taki basen !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz się uśmiechnąć do mojego mr. G to on go dla Babiszonków upolował za bagatelną kwotę 20zł :D

      Usuń
  2. haaa ale zdjecie zaczepiste:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wpadłam na podobny pomysł 3 lata temu.
    Dziecko było bardzo zadowolone :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko jak fajnie że w końcu jesteś :D
      to że Ty tez wpadłaś na taki pomysł oznacza, że ja jetem całkiem normalna, czy że obie jesteśmy zdrowo pokręcone???

      Usuń
    2. Obie jesteśmy pokręcone , to oczywiste :-)

      Usuń
    3. uffff odetchnęłam :D

      Usuń
  4. No na to bym nie wpadła...ale powiem szczerze, że pamiętam jak byłam mała i jeździłam do cioci na wakacje to miałyśmy rozłożony basen na balkonie:) Też dobry pomysł:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za małolata o basenie mogłam tylko marzyc za to duża miska z woda na balkonie sprawdzała się całkiem dobrze

      Usuń
    2. ja mialam duza miska z woda w kuchni zeby sie pluskac albo na placyku wystaiona pod oknem:P

      Usuń
    3. coraz więcej miskowych fascynatek się ujawnia :P fajnie

      Usuń
    4. mojej córce starszy brat pokazał jak łatwo nalać wodę do bidetu i też się chlapie a później nie potrafi utrzymać równowagi na mokrej posadzce
      dziewczynki przesłodkie masz Magda

      Usuń
    5. popłakałam się ze śmiechu. jak widać każdy radzi sobie jak może byle się ochłodzić :))
      zaradna ta Twoja Ania

      Usuń
  5. pomysł świetny ale takich zdjęć bałabym się wklejać w sieci...chodzi o bezpieczeństwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę dziecięce pośladki to też może być za dużo??? ten świat oszalał Khadija proszę uświadom mnie jeśli ja o czymś nie wiem będę wdzięczna. Nie chciałabym narobić jakiejś kaszany.

      Usuń
    2. świat oszalał i dużo w nim"szaleńców,pedofili"a my-rodzice jesteśmy po to aby chronić nasze skarby przed nimi.Nie mam zamiaru Cię namawiać,bo to wybór każdej mamy ale pomyśl o niebezpieczeństwie.Można o tym poczytać w internecie.Moim zdaniem takie zdjęcia jeśli już, powinny iść do rodzinnej szuflady ,a nie na pokaz w sieci dla wszystkich.Pozdrawiam

      Usuń
    3. Twój spokojny sen i bezpieczeństwo Szkrabów najważniejsze.Cieszę się,że mogłam uświadomić.Dobranoc

      Usuń
    4. szczerze Ci powiem, że nie pomyślałabym, że dziecięce pośladki mogą być "kuszące" dla kogoś dla mnie to po prostu naturalne. dobrze, że się odezwałaś, bo mogłam spojrzeć na to z innej strony. dzięki :*

      Usuń
    5. A no... już w poprzednim poście zwróciłam uwagę, że wkleiłaś fotki Lenki bez kostiumu w basenie - ja jednak takich unikam... pomysł świetny, ja raz rozłożyłam basen na cały pokój, ale nie odważyłam się napełnić go wodą ;))) miał jednak dmuchaną zjeżdżalnię i Noemi ochoczo z niego korzystała (Estery wówczas jeszcze nie było) ;)

      Usuń
    6. no niestety Lena jest taki szogun express, że ona nie ma czasu na zakładanie stroju. na fotkach z poprzedniego postu nic nie widać, czy się mylę???

      Usuń
    7. Magda ja się wpisuję w rozmowę. Mam zajoba na punkcie prywatności. Pewnie dlatego mam opory żeby zamieszczać zdjęcia swoich dzieci w sieci. Poza tym ci co mnie znają wiedzą, że mam tendencje do tworzenia scenariuszy kryminalnych, na romantyczną komedię czeka się u mnie kilka lat:) Dla mnie co drugi to złodziej, co trzeci pedofil albo zboczeniec. a mówi się, że mierzymy ludzi włąsna miarką :))))

      Usuń
    8. Ja również zbyt lekko podchodzę do tematu, ale pamiętam, że moja siostra wstawiła na Allegro zdjęcia majteczek na córeczce (i to bokserek!) i dostała ostrzeżenie, co najmniej jakby była jednym z tych nienormalnych ludzi... Prawda jest taka, że ludzi mierzymy własną miarą i stąd ten "brak wyobraźni".

      Usuń
    9. wiecie co przetrzepuje all i kupie dziewczynom po 3 stroje żeby zawsze jakiś mieć pod ręką obojętnie czy na farmie czy w domu czy na działce. po co kusić świrów

      Usuń
    10. w stacjonarnych c&a sa teraz bardzo tanie...

      Usuń
  6. Jesteś super, bigMAMA :) Uwielbiam to powiedzonko: urobiona po kokardy, kojarzę z serialem "Przepis na życie", oglądasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a oglądam i owszem :) ale powiedzonko gdzieś w sieci znalezione, nawet nie wiem gdzie. z serialu w ogóle go nie pamiętam

      Usuń
  7. BigMama jesteś wielka :D Mokra podłoga w salonie = szczęśliwe dzieci :) ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no gdybym była mniejsza to bym razem z nimi tam siedziała hy hy hyhyy

      Usuń
  8. Szalona i kochaniutka z Ciebie mamuśka!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamulq!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JESTEŚ G E N I A L N A !!!!!
    i tak sobie pomyślałam od razu o ziemie:)))) :D:D:D:D:D
    o bałwanach w pokoju.......

    Podoba mi się :)) hehhehehhehehehhe


    Moja Ty mądra głowizno:)
    Ukochulki dla cudnych trzech dam:*******

    Ciocia Megula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no na bałwany w pokoju to nie zgodziłabym się nawet ja :P
      basen był w pokoju bo na balkonie było jak na patelni. skwareczki by mi stamtąd wróciły.
      trza se radzić nie to tamto :P
      ściskuje i buzialkuje ogromnie :*****

      Usuń
  10. Szalona z Ciebie mama:)
    Ja swojej Zuzi basen rozkładam na balkonie, ale tylko wtedy, kiedy nie ma sąsiada mieszkającego pod nami:) Na szczęście teraz, gdy są te upały, nie ma go:)
    Pozdrawiam:)

    P.S.
    Śliczne te Twoje dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to macie fuksa że wyemigrował :D
      ja usłałam podłogę ręcznikami i dałyśmy radę.
      pozdrawiam

      Usuń
  11. super pomysl..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś szalona - mówię Ci!!! Dzieciaki mają szczęście, że trafiły do takiej zwariowanej i fajnej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja się troszkę boję że im się to wariactwo udzieli i ten okres dorastania może być u nas nieco ekstremalny ;P

      Usuń
  13. hahahahaha...basen jak basen ale z wodą;))) jesteś niesamowita...my cały dzień w wannie woda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś a co to za radocha mieć basen bez wody??? no bo według mnie żadna. to tak jakbym im dała lizaki i kazała lizać przez papierek.
      Opcja z basenem u nas się bardziej sprawdza bo mamy do dyspozycji większa powierzchnię. w wannie musiałabym Kikę cały czas trzymać a ona uwielbia nie być ograniczana. w basenie robiła co chciała. leżała na brzuchu plerach, robiła to na co miała ochotę.

      Usuń
    2. Pewnie, że masz racje!!! wodę mozna wytrzeć a radość dzieci bezcenna;)))

      Usuń
  14. Ale dziewczyny podobne do siebie ;-)
    Basen w pokoju to dobry pomysł - wszystko z Tobą ok :D
    My zjeżdżaliśmy w dzieciństwie na sankach ze schodów - to był dopiero hatrdcore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG na sankach ze schodów???? ciesze się, że nic się nie stało i jesteś z nami :DDDD

      Usuń
  15. Basen w domu, to świetny pomysł! Dzieci mają taką samą radochę, a przynajmniej nie duszą się w tym skwarze.. Sama podobny pomysł rozważałam, ale póki co skończyło się na chlapaniu w wanience :) Gratuluję wydolności płucnej i pozdrawiam ciepło Twoje dwa Szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja wydolność bardzo miło mnie zaskoczyła jako byłą palaczkę(było się młodym i głupim).
      wanienka jest dla naszej ekipy za mała.
      ściski dla Was :*

      Usuń
  16. mozna nalac wody do wanny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo znowu moja pokładowa maruda się zjawiła :D
      pewnie, że można nalać wody do wanny. czemu tego nie zrobiłam napisałam w odpowiedzi a powyższe komentarze

      Usuń
  17. A tej starszej to moznaby jakies majteczki zalozyc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że mi na to pozwalasz :D
      bałam się jej je założyć bez Twojej zgody.
      a stój kąpielowy tez mogę?
      ps. ciesze się że jesteś. nikt mnie tak nie rozbawia

      Usuń
    2. aaaa a jesteś kobieta czy mężczyzną, chciałabym wiedzieć jak się mam do Ciebie zwracać.

      Usuń