środa, 7 listopada 2012

11miesięcy czyli podwójne za pięć 12 :P

KINGA:
1. Nie może doczekać się powrotu Lenki z przedszkola. Każde Lenkowe wyjście komentuje dramatycznym wyciem.
2. Wchodzenie na wyrko i kanapę to już pikuś teraz szlifuje schodzenie tyłem.
3. Ogromne zainteresowanie wzbudza w niej literatura wszelaka. Zaczyna od dziecięcej, poprzez studiowanie
    rachunków, wzorów szydełkowych, ulotkami też nie pogardzi.
4. Stoi bez trzymanki, radość w jej oczach gdy może trzymać dwa biszkopty... bezcenna.
5. Robi "pa pa" cała sobą.
6. Preferuje chodzenie za dwie łapki za jedną niestety jest jej za wolno.
7. Tańczy. Tak sama w to nie wierzę, odpala dostępny akurat pod ręką sprzęt grający i ugina kolanka w rytm melodii, a na 
     koniec bije brawo.
8. Wie, że w aucie nie musi jeździć na leżąco, i jazda po nowemu dużo bardziej jej odpowiada  tak więc nowy fotelik
    potrzebny na gwałt.
9. Wspólne dziewczyn kąpiele nadal robią furorę
10. Jest z siebie ogromnie dumna gdy dopcha się do wózka dla lalek i może nim pojeździć
11. Namiętnie przełącza Lenie kanały w tv albo ścisza kiedy uzna to za stosowne

Dziś też mój ukochany mr. G ma urodziny... 
więc Georito mój Kochany wiem, że tu zaglądasz choć często się wypierasz nogami i rękami. 
Życzę Ci byś nadal był tak uroczo szalony, ale za to nieco mniej upierdliwy.  
Żebyś kochał i był kochany. Niech cierpliwość stanie się Twoją mocną stroną.  
Spełniaj marzenia i mów o tym głośno. 
Rób nadal tak pyszną kawę i jajka na miękko. 
no i częściej rób ze mną ciufcię....








30 komentarzy:

  1. Ciufcie? To ma jakis podtekst erotyczny..... :)))) Wszystkiego Najwspanialszego dla Pana Męża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no jakie cudowne zdjecie:P sto lat dla meza:P i ucaluj go od siebie:P a mala Kinge ode mnie:****........ta ciufcia mnie ciekawi:P:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadanie wykonane, buziole uskutecznione :)
      ciufcie bardzo lubię już od dziecka. to pozycja zasypiania i spania.
      dziecięciem będąc leżałam na boku i przytulałam się do maminych pleców zarzucając swa noga na mamine bioderko i byłam wagonikiem.
      teraz wole być maszynistą, a w wagonowanie wrabiać mr. G który świetnie mi wtedy wygrzewa plecki, ot cała tajemnica ;)

      Usuń
    2. u nas w domowym żargonie ta pozycja nazywa się puzelek:) też uwielbiamy!

      Usuń
  3. Kinia- buziaki, niedługo świat podbijesz:) i tańcz, tańcz jak najwięcej:)Dołączam się do życzeń dla Mr.G., bycie "uroczo szalonym" to podstawa sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Kini kokietka już teraz jest aż się boję co to będzie za aparatka :D

      Usuń
  4. toż to podwójne sto lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no masz racje i podwójna za pięć 12 bo za miesiąc Kinia ma roczek a mr. G za rok będzie mieć trzydziechę

      Usuń
  5. Ale już duża panna z niej :)
    I mam wrażenie, że cały tata - choć Ciebie nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy mówią że ona do tatusia podobna heheh, moich zdjęć na blogu są całe sztuk dwa, no przeważnie to ja z aparatem biegam

      Usuń
  6. w takim razie wszystkiego najlepszego dla mr. G!:)) no i uściski dla Kini oczywiście, tej małej odkrywczyni wielkiego świata:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. podwójne wszystkiego dobrego!!
    (ciufcia- boska jesteś!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż ja poradzę, że tą ciufcię po prostu uwilebiam

      Usuń
  8. Czytają komentarze dowiedziałam się, co to ciufcia i moja ciekawość została zaspokojona :D Dodam, że pierwsza myśl oczywiście była mocno zboczona. Ale takie zboczuchy jak ja już tak mają, że wszystko im się kojarzy :D Z resztą nie byłam odosobniona, jak widzę :D Widzę też, że Twoje Dzieciaczki są bardzo do Męża podobne. Małej Kini gratuluję 11 miesięcy, a Mężowi życzę stu lat w szczęściu z Wami wszystkimi :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciufcia i mnie zaintrygowała hahaha Wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
    2. hehehe dziewczyny ciekawa jestem Waszej ciufciowej interpretacji :D

      Usuń
  9. Mr G. dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      dziś prawdopodobnie dowiemy się dokładniej jak się sprawy mają

      Usuń
  10. Doczytałam co to ta ciufcia...bo już myślałam ze to coś bardziej zbereźnego..hehe...Wszystkiego ?Baj dla Mr G:))
    A Kinia??czy Ty widzisz jak ona się zmieniła??Jakoś tak inaczej wygląda...bardziej poważnie:)
    Wiki ostatnio zaniechała schodzenia z łóżka..chyba czymś się zraziła...siedzi i sama nie zejdzie...choć potrafi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz pisałam, że teraz to Wy mnie intrygujecie Wasza interpretacją ciufci... może która się pochwli na co wpadła?
      Kinii włoski urosły i zęboli więcej, no zmienia się na całego. nawet nie wiesz jak ja bym chciała, żeby Kinga tak sobie siadła i siedziała, to by było coś pięknego.
      ściski dla Was

      Usuń
    2. Podejrzewam że Wiki zlądowała z łóżka jak wyszłam i chociaż nie płakała zraziła się do schodzenia...
      A pochwalić się nie pochwalę co pomyślałam:P To jest blog publiczny...hehhe:)))

      Usuń
  11. Twoje życzenia dla męża bardzo wzruszające :))) No i nie będę wnikać co to ciufcia, choć pewnie we wcześniejszych komentarzach wyjaśnilaś - doczytam jednak. A dla męża i Lenki najlepsze życzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne- i zdjęcie i umiejętnosci kini i życzenia "mężu" -))

    OdpowiedzUsuń
  13. KOCHAM WAS....serio. ot tak po prostu.....

    :************************* 1000 lat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jestescie cudni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naj, naj, naj.
    Jak ja lubię czytać o tej siostrzanej miłości. Marzy mi się, że nasza braterska będzie też taka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, wspólne kąpiele i 'papa' całym sobą - cudowne. Super ze to zapisujesz, bedziesz zawsze pamietac, takie szczegoliki ;)) Ciufcia- aa, no już nic nie pisze, mówimy na to łyżeczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. No to sto lat dla męża;)
    No u Nas mała Natalka też tańczy i tańczy, a starsza córka puszcza muzę, potem jest brawo;))

    OdpowiedzUsuń