wtorek, 6 listopada 2012

podejście

zazdroszczę lajtowego podejścia do trudnych tematów...



10 komentarzy:

  1. pozartowac mozna z kazdego tematu,ktory nas nie dotyczy:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie trudny temat...podejście bardzo lajtowe...i zgadzam się z Eewelin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała płyta mi średnio podeszła, ale PÓŁNOC uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja płyty nie posiadam. znam tylko parę kawałków z youtouba

      Usuń
  4. a mogę napisac 'kurwa'? mogę:) Kurwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, ale że ja?
      że ona?
      że dobrze? czy źle?
      pogubiłam się...

      Usuń
    2. nie wiem, jak może byc dobra kurwa;)
      chodziło mi o sformułowanie 'o kurwa!" jako wiele mówiący komentarz do piosenki;) mi sie nie podoba

      Usuń
  5. wyróznienie Twojego bloga ode Mnie
    http://manufactureofimagination.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html
    zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń