wtorek, 23 października 2012

powrót

Ta mina chyba mówi wszystko :)
Lena jest zdrowa i dziś zaliczyła wielki powrót do przedszkola.
Zjadłam ciałe zniadanie i obiadek, a pani miała kololy ziółty czejwony i zielony i byłam autem, ale Filipa dzis nie było wiessss...  czyżby pierwsza miłość? Filip to chłopczyk, który zjada Leny mięsko kiedy ona nie chce, tyle wiem.
Lena chodziła dziś z kocem na głowie, bo tak panie noszą?!?!?!?! Generalnie obie panny są w cudnym nastroju, szkoda że ja mam zapalenie zatok.
Kinia ostro trenuje samodzielne stanie. Stoi już naprawdę długo i podoba jej się to. Wstaje gdzie tylko się da. Robi dumną minę, uśmiech nr 5 i bije brawo czekając aż my też będziemy klaskać.

Poniższe zdjęcie to misja. Lena poprosiła mnie żebym zrobiła zdjęcie jej nogi i dała do naszego intelnetu, bo ono tam musi być. Skoro musi, to jest

16 komentarzy:

  1. buziaki dla malych laseczek:***
    A Ty dbaj o siebie i nie zostawaj w tyle,lecz te zatoki,no bo ile mozna chorowac...........tulu tulu i buziaczek:***

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Bombastyczna gira, cudne stanie, mięsko-Filip -rulez!!!!
    Zdrowie na TAK!!!

    A Ty Babolu dbaj o Siebie, bo to masakry są te zatoki.. brrrrr
    ucałowania dla Pięknych Dam:***

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz słodkie te córeczki :). Gratulemy powrotu do zdrowia i trzymma kciuki za mamę.... Ja już przy małym dwa razy padałam a on nic...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Kuba też prosi o wstawienie do Internetu siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh mój pierwszy "chłopak" z przedszkola też zjadał za mnie wątróbkę, bo nie lubiłam...:) Zatoki to i moja zmora każdej jesieni i zimy, zdrowiej, bo spacery macie zaległe prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśni zrobiłam jabłka z kruszonką...rzeczywiście się zakochaliśmy-wszyscy!

      Usuń
  6. ach te pierwsze przedszkolne zauroczenia :)
    stopa ekstra i dobrze, że dziewczyny czują się już lepiej a Ty czy, prędzej wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że dziewczyny już zdrowe!!! Mam nadzieję, że niedługo w tym zdrowieniu do nich dołączysz :) Pokazałam Millce Lenkę więc Millka chce miec taką poduszkę, taką bluzeczkę i wszystko jak Lenka. Tylko na grzywkę nie udało mi się jej namówić!!! Szłapa urocza bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że udało się Wam przegnac choróbska. Oby Twoje zatoki też szybko ozdrowiały :) A zdjecie z nóżkami - na prawdę bomba!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Dziewczyny robią się podobne do siebie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapalenie zatok??Brrr....okropieństwo:(Zdrowiej szybko:)
    A dziewczynki są świetne.nie wiem ile razy jeszcze to powtórzę ale tak jest...:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale u Was weoło i przyjemnie, tylko tych zatok współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrówka:)dziewczynki jak zwykle rozbrajająco urocze:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi, musi! :)
    Dziewczyny rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To super, że już zdrowa i taka uśmiechnięta:) hehe pierwsza miłość;)
    no i ta noga, pewnie że musi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne dziewczyny ! ja mam parkę i uwielbiam patrzeć jak maleństwo kocha starszego brata ! a starszy brat jak ustawia młdszą siostrę, małego szkudnika !!! hehehe, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Wam tam fajnie Dziewczyny! W tym wesołym domeczku:) Całusy ogromne!

    OdpowiedzUsuń