wtorek, 9 października 2012

BigMamowe łupy

Wspominałam, że byłam na zakupach ciuchowych, pytałyście co kupiłam....
Otóż oprócz zwykłych prostych bodziaków i bluzek z długim rękawem mamy następujące łupy

 płaszczyk z TAKKO 99zł

  kozaki dla L. DEICHMAN 79zł

Ten supeło-kokardeł z tyłu poprostu mnie rozbroił

 czapa miś H&M  22,90

W H&M nabyliśmy też golfiki w dwupaku za 49,99 i zaskoczyły mnie one bardzo. ten Golfik nie jest taki opięty na szyjce jest nieco luźny, ale jednak dokładnie ja osłania, dla mnie bomba.
Tym razem udało mi się wyhaczyć też coś dla siebie. Nabyłam je w Realu za bagatelną kwotę 29,99zł. Oto one, cichobiegi jesienne, które kocham już ogromnie :)


Sporo z Was pytało skąd mamy te szelki dla Leny. Uprzejmie donoszę, że mamy je z allegro. Tyle, że nie z działu dal dzieci (tam niestety wieje kiczem) tylko z działu dla pań. Wymierzyłam jakie długie nam potrzebne i szukałam takich o odpowiednim rozmiarze. Wybór wzorów jest przeorgomy, same mamy jeszcze ochotę na kilka :)


ps. Kurtka dla mnie nadal poszukiwana....  a Wy już macie coś fajnego na oku?

38 komentarzy:

  1. kurtevzka i buciki jak dla prwdziwej damy,wyczailas naprwde fajne ciuchy,ja szukam butow na wiazanie zimowych,bo kiedy spadnie sniezyk pojdziemy w nasze gory sie wyglupiac:P
    A co do kurtek zimowych to katastrofa,wszedzie sa takie same i albo sie wyglada jak dama,a ja chcialam tak wygladac,ale stwierdzilam ze plaszcze sa cienkie,przynjamniej te co ogladalam.............albo jak obsznurkowany salcenson na chudych nozkach i ja wlasnie tak wygladam w moim nowym zimowym nabytku bleeeeeeeeeee,ale za to jaki praktyczny,cieply nie przemoknie,do tego ma kapturek kiedy w lepek zimno,i mozna sie sie w niej turlac w gorach:P
    tak wiec cos za cos:P.......................buziole dziewczyny:************
    ps,a chlebek nam sie spalil,buuuuuuuuuuuuuuuu ale i tak wcinalismy ten spalony skwarek i poszlismy spac z bolem brzcha haaaa,stare to i gupie to:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super łupy-zakupy:) Płaszczyk ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde bele wysmażyłam komentarz i mi się skasował:/ łupy dla dziewcząt bajeranckie, Buty dla Matki super, nabyłam podobne ale jeszcze bardziej no name niż z reala hahaha

    Co do kurtek zimowych w zeszłym roku kupiłam a raczej utrafiłam na sporej przecenie płaszcz w Camieu (czy jak to sie tam piszę) taki na jaki chorowałam od kilku sezonów- tylko on jest piękny, ciężki na mrozy siarczyste.. wiec muszę sobie coś na zwykłe około zera zorganizować :)

    Ściskam i udanego dnia życzę moim ulubionym dziewuchom :)

    Ciocia Al

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te buty no name to chyba hit sezonu ;P
      udanego dzionka naszej ulubionej cioci życzymy :**

      Usuń
  4. Płaszczyk Lenki bardzo mi się podoba. Świetne guziki i to futerko przy kapturku. Super jest! Dla siebie mam płaszcz z zeszłego roku, odcięty trochę jak sukienki baby-doll, więc śmiało się z rosnącym brzuchalem zmieszczę :)
    A szelki - identyczne - kupiliśmy w pasmanterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenuśka lubi go za kolor :)
      Ja mam kurtawę która już mi dwa sezony służyła i więcej to raczej nie da rady

      Usuń
  5. Wspaniałe łupy, Twoje buciorki mnie powaliły, ja póki co marznę;)
    Płaszczyk dla Lenki bombowy...o botkach nie wspomnę;)
    Kingunia wygląda uroczo w nowej czapie, uszka jej na pewno nie zmarzną;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne łupy :-)
    Co do kurtki nie pomogę , bo sama mam z tym problem.
    Mam fajną na jesień ale się skurczyła ;-)
    Natomiast moja zimowa kurtka ma już jakieś 5 lat i nadal ją lubię i jak dotąd nie znalazłam godnej następczyni :-)
    A Ty poszukujesz zimowej czy na na jesień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem na takim etapie rozpaczy, że poszukuje czegokolwiek

      Usuń
    2. Ja jutro zajrzę do C&A jakby co to dam ci cynk czy coś fajnego jest.

      Usuń
  7. ale się obkupiłaś! zazdroszczę zwłaszcza bucików, bo ja szukam i szukam i znaleźć nie mogę;/
    płaszczyk też cudny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez zawsze szukam, i nic z tego, tym razem niebiosa mi sprzyjały. kupiłam ostatnią parę w moim rozmiarze

      Usuń
  8. Widzę że zakupy się udały, a kurteczka Lenusi cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się obłowiłaś :)
    Ja wczoraj pół dnia spędziłam na poszukiwaniu butów dla siebie na czas jesienny.
    I znów skończy się na pseudo-emu, których mój K. nie znosi i nazywa je kłapciakami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sporo ich mierzyłam i albo mam pecha, albo mam za szeroką łydkę, bo spodni do tych alaemowców włożyć nie mogę :(
      a przydałyby się na śniegowe harce takie ciepłe harboły

      Usuń
  10. udane łupy-zakupy:)ja w tym roku muszę się zdowolić rzeczami z poprzedniego sezonu, bo wszystko mam skompletowane i dobre, no ale zawsze to oszczędność, choć wiadomo, że jak każda kobieta chętnie bym coś sobie nowego wybrała:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kozaki na zimę też mam z zeszłego sezonu i uwielbiam je. Jednak kurtka po dwóch sezonach błaga o litość :P

      Usuń
  11. gratuluję zakupów, czasem udane zakupy graniczą z cudem. a ty cudeńka to kupiłaś. świetny płaszczyk, osobiście uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dziewczyn zawsze łatwiej mi coś upolować niż dla siebie. tym razem szczęście dopisało choć nadal potrzeba nam śniegowców kombinezonu i jakiś swetrowych ciepluchów

      Usuń
  12. Cichobiegi fajne:) Ale najbardziej urzekł mnie różowy płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była pierwsza kurtawa na jaką się natknęliśmy. Lena od razu ja chciała, a ja durna mówię chodżcie obejrzymy resztę po kilku godzinach gnałam spowrotem do różowego płaszczyka modląc się żeby nikt nam nie sprzątnął naszego rozmiaru sprzed nosa.

      Usuń
  13. udane zakupy... to jest coś, co każdej chyba kobiecie poprawić może humor!
    super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciuchy boskie ale szpara między zębami najlepsza!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozbroiły mnie Twoje łupy...szczególnie te Twoje buty:))Suuuper:)))ja też ostatnio zakupiłam buty...i komin w Biedronce za całe 11zł..i płaszczyk jesienny na brzuch w używanim za 25zł:P
    Kozaczki dla L. czadowe...sama coś podobnego chciałam dla siebie...no i płaszczyk miodzio:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komin w B. kurczę nie widziałam, sobie wydziergam i już. kurcze ja marze o takim używańcowym sklepie tam są takie perełki to wykopania u u mnie nic to co było zamknęli i lipa :(

      Usuń
  16. A i zapomniałam dodać ze Kinia świetnie wygląda w tej uszatce:)))

    Kurtkę na nas staruszki nie wiem gdzie kupić..ja mam taką sprzed dwóch lat ale tylko jeden sezon w niej chodziłam...bo w tamtym roku nie chiało mi się iść do krawcowej wszyć nowy zamek a wtym roku w nią nie wejdę...ale zamek wszyję:)))
    Ja teraz szukam jakiejś ciążwej w rozsądnej cenie...rozsądnej czyt do 150zł...poluję na tą na Allegro...może mi się uda...http://moda.allegro.pl/plaszcz-kurtka-ciazowa-happy-mum-36-i-gratisy-i2689200215.html...chociaz nie lubię tego koloru...tą swoją zimową mam w butelkowej zieleni z takim futerkiem jak L. :) a buty z Lasockiego już trzeci sezon i chyba ostatni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuchaj ja się tam specjalnie na zimowa kurtawę w ciąży nie nastawiałam. miałam jedną taka trapezową, niezbyt grubą, pod nią ubierałam ciepłe swetry i tak na cebulkę śmigałam na uczelnie. moi zdaniem kurtkę ciążowa można sobie podarować

      Usuń
    2. Ja juz przekopałam nawet strych w domu w poszukiwaniu jakiejś starej kurti albo płaszcza na Zimę co bym się w niego z brzuchem zmieściła i nie ma...kurcze...jakoś mi się w typową ciążówkę nie uśmiecha inwestować...muszę się rozjrzeć za jakąś szerszą normalną...

      Usuń
  17. super zakupy :) a kurtkę nabyłam w zeszłym roku i nie mam zielonego pojęcia co w tym sezonie jest w sklepach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeważnie mam problem ze znalezieniem kurtki w sieciówkach, zawsze mi w biuście ciasno, a o ubraniu grubego swetra to w ogóle mogę zapomnieć

      Usuń
  18. Kurczę, świetne te cichobiegi Mamo! Fajne takie dziewczyńskie zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je lubię. dochodzę do wniosku, że na każdego gdzieś tam czekają jego idealne buty hyhhyhyyyy

      Usuń
  19. Ja też muszę kupić kurteczkę dla mojej małej. a sobie to zawsze szkoda.

    OdpowiedzUsuń