niedziela, 14 października 2012

Od popsutej rury, po buty dla córy

Tym razem myśliwym był mr.G i pomyśleć, że wszystko zaczęło się od brązowej wody w łazience z powodu jakiejś zepsutej rury. Mr. G popędził do wszechobecnej B. aby zakupić wodę w baniaku, no bo na czymś obiadek ugotować trzeba. Wodę zakupił, ale oprócz tego miał pod pachą takie kozaki dla swej pierworodnej
Byłam w ciężkim szoku, a jednocześnie pękałam z dumy, że mam takiego łowce w domku. 
acha, najwazniejsze  NIE DAJCIE SIĘ ZMYLIĆ ROZMIARÓWCE. My mamy dla Lenki rozmiar 29 mimo, że normalnie ma 27.
Ludziska pędźcie do Biedrony*, bo butki naprawdę świetne i ta cena 29,99.




*chciałam zaznaczyć, że ten post nie jest sponsorowany, a szkoda :P

25 komentarzy:

  1. No to brawo dla pana G. :) Fajnie, że pomyślał.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie czekoladowe :)
    W Pn będą w Biedronce rozmiarówki damskie, ale mam już 2 pary i 3 - odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ,ale masz zapobiegliwego meza:P....buziole :***

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tak dumam nad takimi butami od dwóch zim ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eh...zazdrościmy:) mój mąż NIE ZNOSI takich butów i mam zakaz podchodzenia do nich na półce :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Córcia to ma szczęście. Teraz pogoń męża po coś dla siebie ;) Ja przyznam się, że sobie też takie sprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zatem pędzę jutro, tylko że moja Mi ma normalnie rozmiar 23 więc nie wiem czy będzie np. 25... Się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) a ja mam takie tylko emu i zapłaciłam "troszeczkę" więcej hihi:)))
    są cieplutkie i je uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przed wakacjami na wyprzedaży tez w B kupiłam takie roz.33 za 10zł.
    Faktycznie fajne i ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  10. Na piersi swej wychowałaś łowcę! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już jutro przed pracą biegnę do biedronki....

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, ja mam zamiar zakupić takie sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W szoku jestem bo ja w tamtym roku takie kupiłam (tylko kolor jaśniejszy) za niecałe 10 zł właśnie w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę to Ci się mąż udał..mój by chyba na to nie wpadł:P A buty kapitalne...:)))Lubię małe dziewczynki w Emu:))

    PS. na mojej półce już są książki...od razu mi lżej:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś na Facebook'u? Jesli tak, to dodaj http://www.facebook.com/BoRodzicWie i wklej linka do swojego bloga;) Naszym czytelnikom na pewno sie spodoba;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  16. czad!
    fajowe są:)
    a Mam misis Bi pod nosem a czasu brak by tam zajrzeć...yhhhhhhhhhhhhhh

    całuchny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. A są też duże?
    Bo ja bym dla siebie takie chciała.
    J.J. swoją parę już ma z zeszłego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. My też mamy: ja i Kuba. Takie same szare :)
    Twój Łowca zasłużył na nagrodę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie muszę dziś popędzić:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ha ha, super! ale skoro są takie fajnie to pewnie już ich nie dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń