środa, 31 października 2012

sercem

Dostając takie cudo czuje się jakbym wygrała nagrodę główną.
Moniko dziękuje Ci przeogromnie. Serducho jest baaardzo w moim typie :)

Jakąś taka mam pustkę we łbie. Niby tyle myśli, a jak chce się na czymś skupić to nie mam na czym. Takie to dziwne jakieś, może nawet ciut przerażające... Dwa tygodnie mr. G na popołudniówkach i ogrom spraw do załatwienia są stanowczo ponad moje siły. Dobrze, że Lena bardzo lubi być starsza pomagająca siostrą, bo Kinga jakby mogła to by na lampę wlazła, oczywiście mieląc co nieco. Jestem zmęczona i mój organizm to okazuje. 
Od dziś moim najlepszym przyjacielem na najbliższy czas jest depo-medrol

26 komentarzy:

  1. świetny pomysł :) wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  2. serducho rwelacyjnie rozgrzewa:P
    wracaj szybko do dawnej formy:**

    OdpowiedzUsuń
  3. serducho świetne:) ciepło aż z niego bije...ten okres jesienny lubi tak nas osłabić i refleksjami obezwładniać... życzę ci więc chwili dla siebie, która pozwoli znaleźć równowagę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super serducho! Takie pozytywne i wogóle, to powinnaś zaczerpnąć z niego energii. Może świat wyda Ci się piękniejszy, bo jakiś taki smutek bije z tego posta...
    Dużo słoneczka życzę i uśmiechu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiłaś w 10
      ps. rośnijcie zdrowo dziewczynki :*

      Usuń
  5. piękna dekoracja, taki duży pozytywny kop.
    siły życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ono jest tak śliczne,że po prostu nie może się nie podobać

      Usuń
  7. to serducho z drewienek jest genialne! i może służyć jako piękna dekoracja , podstawka , zawieszka:))) wow
    podoba mi się przeogromnie!
    trzymaj się jakoś i dużo siły... mniej pustki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mozliwości wykorzystania jest bardzo wiele, bardzo lubię takie proste formy z głębią

      Usuń
  8. ale cudowne serducho...!! pozdrawiam

    http://nakrancu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne serduszko, wcale się nie dziwię, że tak się czujesz - wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te serce!:) i życzę w takim razie szybkiego powrotu do formy i nabrania sił:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym chciała szybko i najlepiej bezboleśni, oo no to by było to

      Usuń
  11. Serce cudowne:) Trzymaj się Kochana i nie daj się!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha dobre, na to nie wpadłam, ale może faktycznie wszyscy tam palą przy wymyślaniu tych nazw:) U mnie biały się nie sprawdzi, przy wielkim psie białe ściany byłyby szare po tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń